Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 czerwca 2011

Anna Maria Jopek

Podpisy glownie zebrane na podpisach, mam takze kilka na zdjeciach i na plytach.
Najcenniejszy jest jednak dla mnie ten z dluga dedykacja, gdyz dostalam go listownie po Eurowizji. Mam jeszcze kilka na plytach i singlach.



A tu porównanie z prasy



Jeden z moich podpisów, posiadam dość sporą kolekcje podpisów Ani Jopek, ten chyba akurat poszedł na wymianę. Jednakże Ania Jopek odkąd pamiętam zawsze podpisuje się tak samo. Nie wiem jak sprawa wygląda obecnie, gdyż ostatni mój podpis otrzymałam ponad 8 lat temu. Jednakże tej precyzji podpisywania, charakterystyczne "A" i inne litery. Wiadomo że z pospiechu w dowolną stronę litera może się nachylić, a także jest to uzależnione od tego jakim długopisem, mazakiem się podpisuje i ile się ma miejsca. Bardzo lubię ten ozdobny podpis jednej z moich ulubionych piosenkarek Ani Jopek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz