Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 czerwca 2011

Justyna Steczkowska

Najpierw pokaze Wam kolekcje moich autografow zbieranych przez lata. Jako pierwsza moja kolekcja od Justyny, w wiekszosci zdobyte osobiscie. Nie sa to wszystkie, gdyz sporo mam na zdjeciach.

Widze ze z mojego telefonu jakosc tych zdjec jest kiepska. Wiec na przyszlosc bede robic inne zdjecia. Na razie spora czesc kolekcji mam sfotografowana telefonem.











porównanie autografu Justyny
Justyna Steczkowska to jedna z najbardziej rozpoznawanych polskich piosenkarek. Jest jedyną w swoim rodzaju niepowtarzalną ikoną polskiej muzyki. Bardzo ją cenię od wielu lat, miałam okazję spotkać ją wielokrotnie osobiście, mam fantastyczne wspomnienia, przez moment wprowadziła niesamowite zmiany w moim życiu. Tym samym posiadam ogromną kolekcję jej pocztówek, zdjęć i oczywiście autografów. Kiedyś myślałam że ktoś może podpisać się za Justynę, gdyż ma łatwy choć niepowtarzalny autograf. Jednak po tym jak osobiście podpisywała mi zdjęcia już przestałam tak uważać. Fantastyczna kobieta, a obecnie reklamuje markę Avon i w końcu udało mi się zdobyć jej prasowe podpisy.

Charakterystyczne zaokrąglone J oraz kreska i pętelka przy literce "t" oraz bardzo częsty akcent słoneczko lub serduszko lub jedno i drugie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz