Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 lipca 2011

Catherine Deneuve

Dzisiaj po otwarciu skrzynki bardzo sie ucieszylam, co prawda znalazlam jeden list w mojej kopercie, moglam sie domyslac od kogo, ale czekam na kilka listow francuskich, dlatego szybko otworzylam. Niewiem czemu mam obawy co do kopert bo zauwazylam ze kiepsko trzymaja klej i juz kolejna taka koperta do mnie wrocila na wpol otwarta. No coz bede musiala kupic lepsze koperty.
Catherine Deneuve zapewne kazdy zna, jest to aktorka francuska, czesto nazywana pierwsza dama francuskiego kina, bardzo ja cenie za kilka rol filmowych, chociazby "8 kobiet", ale jej lista filmow jest ogromna, dlatego nawet nie jestem w stanie wszystkich wymienic moich ulubionych.
 Wyslalam do Catherine list z koperta zaadresowana z naklejonym znaczkiem i dolaczylam 2 zdjecia. Wszystko do mnie wrocilo, niestety na jasnym zdjeciu podpis byl na tyle swiezy ze sie rozmazal i zostal slad wewnatrz koperty. Bardzo szybko dostalam odpowiedz, wyslalam 24 czerwca i dzisiaj odpowiedz (nie cale 2 tygodnie). Adres na ktory wyslalam:
Catherine Deneuve
Artmédia
20, Avenue Rapp
75007 Paris
France


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz