Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 lutego 2012

Cate Blanchett RTS

Nie wiedzialam ze z Francji do Nowej Zelandii list idzie prawie 1.5 miesiaca i to priorytet. Drugie tyle do mnie wracal. Wyslalam na poczatku grudnia (stempel jest 6.12.2011r) a stempel z Nowej Zelandii jest 18 stycznia. zas wrocil do mnie dzisiaj czyli 24 lutego. Nocoz na plan hobbita juz nie zdazylam. Teraz z powrotem sprobuje wyslac na adres do Australii, chyba ze ktos zna jakis inny adres dzialajacy do Cate. Z gory dziekuje.

środa, 22 lutego 2012

Catherine Denevue



Woow dostalam ekspresowo. Zaledwie w 4 dni, az nie jestem pewna czy to ona podpisuje czy to nie jakis secretorial (czy jak to tam sie nazywa). Wyslalam na adres jej agencji list, 2 zdjecia i koperte wraz ze znaczkiem. Dostalam w swojej kopercie oba zdjecia podpisane. Bez dedykacji.

poniedziałek, 20 lutego 2012

Magdalena Tul


Nie pamietam w jaki sposob i kiedy pisalam z prosba o autograf. Wiem ze pisalam zaraz po Eurowizji i pozniej prosbe ponowilam. Wszysko dzialo sie przez maila i strone oficjalna. Dostalam w zeszlym tygodniu kartke
podpisana z tylu dlugopisem. Wraz z dedykacja po angielsku ;-)
Jednakze na oficjalnej stronie pojawila sie nowa notatka z prosba o koperte zwrotna.

Marc Levy

Po napisaniu maila z oficjalnej strony, dostalam nastepnego dnia odpowiedz mailowa iz autograf zostal do mnie wyslany. Dostalam po kolejnych dwoch dniach kartke z autografem, wraz z dedykacja.
Nawet koperta jest wypisana recznie tym samym charakterem pisma.

czwartek, 16 lutego 2012

Dean Cain i Candice Bergen (dzieki za pomoc)


Bardzo dziekuje za odgadniecie kim sa Ci aktorzy ;-) Pozdrawiam i przedstawiam moje 2 kartki ze studia fanmail.

Friends

Dostalam tez karte z serialu Friends ze studia fanmail. nawet do koperty nie wsadzili. Ale szkoda ze bez autografow. Czekalam duzo dluzej bo prawie pol roku.

Zooey Deschanel

Nadrabiam zaleglosci i oto wstawiam skan autografu ze studia fanmail
Zooey Deschanel, swietna aktorka o ktorej wiecej przeczytacie na filmwebie.
Na autograf czekalam prawie 3 miesiace.