Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Kolejne zdobycze

Tym razem troszke sie bardziej rozpisze.
Przez ostatnie dni bardzo fajne autografy udalo mi sie zdobyc z czego bardzo sie ciesze.

Josiane Balasko, francuska aktorka, zagrala w wielu niezlych francuskich produkcjach
22.05.2012  Wyslalam LOR, SASE i 2 zdjecia
25.07.2012 Dostalam moje zdjecia podpisane z dedykacja plus dodatkowe w mojej kopercie

Melissa Joan Hart, amerykanska aktorka, uwielbialam ja w Sabrinie nastoletniej czarownicy
15.05.2012 wyslalam 3 zdjecia, LOR, SAE i 1$
11.08.2012 dostalam wszystkie moje zdjecia podpisane, jedno z dedykacja w mojej kopercie

Laurence Arne, francuska aktorka i komik
03.04.2012 wyslalam LOR, SASE, 1 zdj
13.08.2012 dostalam moje zdj z dedykacja w mojej kopercie

Kate Beckinsale, amerykanska aktorka
22.05.2012 wyslalam LOR, SAE, 2 zdj i 1$
13.08.2012 dostalam jedno zdjecie podpisane w mojej kopercie

Judith Schmid, niemiecka piesniarka operowa
wyslalam maila, dosc szybko dostalam pocztowke z autografem i dedykacja

Steffanie Leigh, aktorka znana glownie z wystepow na Brodwayu jako Mary Poppins
wyslalam maila, po 2 miesiacach dostalam list z Disney Theatrical Group

Cecilia Hornus, belgijska aktorka znana z serialu "Plus belle la vie"
wyslalam maila, dosc szybko dostalam odpowiedz



4 komentarze:

  1. Gratulujemy, zwłaszcza autografów Kate Beckinsale i Melissy Joan Hart.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, zwłaszcza Melissy. :) Pisałam do niej jakiś czas temu, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;). Jakby co to list do Channinga Tatuma wysłałam też w lutym tego roku, tylko źle napisałam datę na blogu ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. "Sabriny" raczej nie oglądałem (widziałem tylko fragmenty serialu), chociaż samą postać jak najbardziej pamiętam:-) Nie udało się jej pozostać w centrum uwagi po zakończeniu emisji serialu. Pamiętam ją również z teledysku Britney Spears do "(You drive me) crazy".

    OdpowiedzUsuń