Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 września 2013

Jestem przeszczesliwa

Udalo sie, ostatnio nie pisalam, a jak zaczelam pisac na adresy vv zaczelam nagle dostawac odpowiedzi. To super i bardzo sie ciesze, aczkolwiek czekam na dwa na ktore chyba za pozno wyslalam a mialam jeszcze nadzieje. Ale przejde do sedna. Dzisiaj otrzymalam autograf aktora ktorego bardzo lubie i ktory sprawil mi wielka radosc, podpisujac dwa zdjecia, jedno dla mnie, drugie dla corki ;-)
Obie uwielbiamy jego role w Alvin i wiewiorki.

Wiec moge juz zdradzic ze chodzi o Zacharego Levi

wyslalam 24.08.2013
LOR, SAE, IRC, 2 zdj
dostalam 27.09.2013  moje 2 zdjecia w mojej kopercie oba oryginalne i oba z dedykacja ;-)

7 komentarzy:

  1. Rowniez ciesze sie, ze udalo ci sie to zalatwic :) gratki :) chciec to moc! Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mam zamiar do niego wysłać również ze względu na rolę w "Alvinie..." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Nie ma nic lepszego niż wymarzony autograf. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu - dodam go do linków u siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję!!!
    zapraszam także do mnie :) http://autografyteczazbierane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję!
    zapraszam też do mnie :) http://autografyteczazbierane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam jego autograf :))
    gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń