Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 lipca 2014

389. Anouk Aime

Fantastyczna francuska aktorka, pochodzenia żydowskiego. Urodzona 27 kwietnia 1932 roku w Paryżu. Laureatka Złotego Globa za rolę w filmie Kobieta i mężczyzna w 1967 a także nominowana do Oscara. Bardzo się ciesze, że udało mi się zdobyć jej autograf, mam nadzieje że jest prawdziwy. Ostatnio z braku czasu mniej wysyłam i mniej zdobywam, rzecz jasna, ale każda perełka mile widziana w mojej kolekcji.
Wysłałam 28/05/2014 na adres agencji list z 3 zdjęciami a także z koperta zwrotna,
otrzymałam 1 lipca moje 3 zdjecia podpisane, w tym jedno z dedykacja.

7 komentarzy:

  1. Liczylas kiedys, ile ich masz? :) czy numerki przy tytulach odwirciedlaja ilosc ;d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te numerki odzwierciedlaja ilosc. Aczkolwiek nie wliczam w nie podwojnych podpisow oraz nie oryginalnych tak zwanych PP czli nadrukow.

      Usuń
  2. Witam. Fajny blog. Ja od niedawna zacząłem zbierać autografy. Mam pytanie jak je katalogujesz? Chodzi mi głównie o zdobyte osobiście. Ja swoje trzymam w koszulkach z małą karteczką od kogo, kiedy, gdzie zdobyty oraz przydzielam każdemu numer. Wymyśliłem taki system katalogowania bo czasami nie da się rozczytać od kogo był, zwłaszcza po dłuższym czasie od otrzymania autografu a jak wiadomo nie wszystkie się pamięta od kogo się zdobyło. Czy może proponujesz coś lepszego niż te karteczki? Ja postanowiłem, że będę zbierał tylko zdobyte osobiście i te jak ktoś dla mnie weźmie - mam taki jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bardzo fajny sposob na to aby nie zapomniec. Ja nie robie w ten sposob. Ale postanowilam ze napisze o tym w nowym poscie.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Pisałem wcześniejszy komentarz jako anonimowy teraz będę pisał nickiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nowy post? Jak zdobywasz zdjęcia lub pocztówki ze znanymi osobami, nie wliczając tych zdjęć i pocztówek które znane osoby Tobie wyślą je z autografem po Twojej prośbie?


    OdpowiedzUsuń