Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 grudnia 2014

400. Borys Szyc

I w końcu udało się. No cóż, na tym kończy się mój zachwyt, bo po 3 wysłanych listach nadal nie widać odpowiedzi, czyżby Borys Szyc nie lubił pisać listów za granice. Za każdym razem dołączałam znaczki, wiec nie musiał biegać na pocztę. Teraz te znaczki pewnie już przy małe są, bo słyszałam że podrożały. Niestety we Francji też od nowego roku mają zdrożeć i to dość poważnie. Muszę zrobić zapas znaczków w starej cenie na których nie ma nadrukowanej ceny tylko taryfa ;-) No i kupony musze kupić, bo pewnie też zdrożeją. Ale wracając do autografu, nareszcie mam wymarzony autograf od Borysa Szyca. Nie wiem czemu ostatnio jest taka nagonka na tego aktora, nie jestem na bieżąco ze wszystkim w czym gra, a Kac Wawa ominęłam szerokim łukiem. Zaś bardzo polubiłam go w serialu Przepis na życie. Ten autograf otrzymałam z wymiany z Patrycja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz