Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 grudnia 2014

401-404 Piłkarze bayernu

Święta i po świętach, tak szybko minęło że nawet nie zdążyłam Wam złożyć życzeń. A tu pora szykować się do podsumowania roku 2014. No ale dobrze że jeszcze przed Nowym Rokiem mam czym się pochwalić.
Bardzo szybka odpowiedź od klubu Bayernu, jednakże nie wystarczająco zadowalająca. Prawdę powiedziawszy widziałam dużo odpowiedzi z tego klubu ale do tej pory nie wczytywałam się i nie wiedziałam jak to dokładnie wygląda. Dotychczas jak pisałam listy to dostawałam odpowiedzi po jednym znaczku, po jednym kuponie IRC a nawet po mailu. Choc dużego doświadczenia z klubami piłkarskimi nie mam w zbieraniu autografów to postanowiłam także napisać do Bayernu. I tu zaskoczenie, wysłałam 12 grudnia 2014 dołączając dużą kopertę z adresem, list po angielsku i kupon IRC. Dostałam bardzo szybko w ciągu tygodnia odpowiedź. Ale w środku list a raczej ulotka w dwóch językach (niemiecki i angielski) i 4 podpisy. Ulotka poinformowała mnie że są w stanie wysłać autografy, podają inny niż ja użyłam adres, ale proszą o wyższą stawkę za znaczek. Tym samym wyliczyli że jeśli się poprosi o
4 podpisy to pisząc spoza Niemiec należy dołączyć kupon IRC lub 0,75 euro, prosząc o
8 podpisów potrzebują 1,45 euro, zaś prosząc o
wszystkich piłkarzy należy dołączyć 3,45 euro lub 3 kupony IRC. Przynajmniej nie ponoszą opłat związanych z uzupełnianiem znaczków. No cóż zaskoczenie, pozytywne. Dołączyli 4 podpisy.
 
Sinan Kurt
Mario Gotze
Franck Ribery
Rafinha

1 komentarz: