Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 grudnia 2014

405. Erdogan Atalay (serial Kobra)

Jako fanka serialu "Alerte cobra" w Polsce chyba występuje on pod tytułem "Kobra" postanowiłam jakiś czas temu napisać list do telewizji niemieckiej. Adres znalazłam na fanmailu, napisałam list po angielsku, dołączyłam 3 zdjęcia, kupon IRC i kopertę zwrotną. List wysłałam 13 marca 2014 roku zaś odpowiedź dostałam po świętach 26.12.2014 (we Francji jest tylko jeden dzień świąt). Ku zaskoczeniu pocztówka, moje zdjęcia nie zostały zwrócone, moja koperta się zgadza ale nie wiem czemu nie użyli mojego kuponu, może nie wiedzieli co to. No cóż, przyznam że najbardziej lubię aktora i piosenkarza Tom Beck, który występował w kilku seriach i liczyłam na jego podpis także. Ale dobrze że chociaż dostałam głównego policjanta z wydziału drogowego Erdogana Atalaya.

5 komentarzy:

  1. chciałabym mieć od niego autograf chociażby nadruk czy ma może ktoś @ do tego serialu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest nadruk tylko oryginalny, a pisałam na adres RTL w Niemczech, nie na maila.

      Usuń
  2. wow wow wow <3 Uwielbiam go i serial Kobre! Wysyłąm list w tym miesiącu ale na inny adres :D
    i gratulacje! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s Tom Beck nie racuje juz w Kobrze ani dla RTL :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ze go już nie ma w tym serialu, teraz nagrywa plyty i jest calkiem niezłym piosenkarzem. Poprzez jego strone można znaleźć adres na który można wyslac prosbe o autograf, niestety wyslalam do niego w tym samym czasie czyli w marcu 2014 i nadal brak odpowiedzi. Czekam z niecierpliwoscia bo podobno odpowiada.

      Usuń