Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014 roku

Niestety ten rok był mało obfity w autografy, ze względu na mój odmienny stan nie pisałam dużo listów, dużo maili pozostało bez odpowiedzi. Wydrukowałam sporo zdjęć ale nadrabiałam na koniec roku. A i tak więcej napisałam listów ale sporo z nich leży i czeka na wysłanie.
I tak najwięcej chyba autografów w tym roku zdobyłam poprzez wymianę.

Chyba mnie oczy mylą gdy patrzę na swoją tabelę,
dostała 15 listów z odpowiedziami w tym 3 prośby były sprzed 2014 roku, jeden list z odpowiedzi na maila i dwie prośby od znajomych z autografem. Z czego jednak zawartość tych listów to nie zawsze jeden podpis.
Na 9 listów wysłanych w 2014 roku nadal nie otrzymałam odpowiedzi.
Nie licząc że w sumie na mojej liście jest 115 listów wysłanych na których odpowiedź wciąż oczekuje. I tak nadal czekam na 40 odpowiedzi z 2013 roku, na 70 odpowiedzi z 2012 roku, nie licząc że z 2011 roku także nie dostałam wciąż 15 odpowiedzi. Ich szanse maleją gdyż w większości obecnie przeterminowały się już kupony IRC które dodałam dwa lata temu i ponad. Czy liczę, no cóż, najstarszą odpowiedź dostałam po 4 latach, w tym roku nawet po 2 latach doczekałam się odpowiedzi od Izy Miko z Hollywoodzkiej agencji i przyznam że kupon IRC już chyba był nieważny.

Więc rok nie był zbyt pomyślny, choć autografów z wymiany z tego roku nie brałam pod uwagę, z braku czasu.  Ogółem chyba to jakieś 40 autografów nowych w tym roku. Niestety na przykład od Lechii Gdansk dostałam 25 podpisów pocztówkowych ale tylko 5 było oryginalnych, reszta to nadruki. Zwykłam nadruków nie liczyć choć to też cenne podpisy w mojej kolekcji, a w tym roku kilka mi ich znowu doszło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz