Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 14 grudnia 2014

Porządki świąteczne

W związku z tym iż ostatnio pusto w mojej skrzynce, nadal chce prowadzić bloga, mimo iż moje ostatnie miesiące różnią się od ostatnich lat. Dlatego mam mniej czasu na poświęcenie się swojemu hobby. Nie będę zamieszczać informacji o swoim życiu prywatnym, gdyż raczej nikogo ono nie obchodzi. Ale dlatego że postanowiłam kontynuować zabawę z blogiem to także odkurzyłam swoje dawno wywołane zdjęcia i zabrałam się za pisanie listów. A także przejrzałam co mieści mój blog i uporządkowałam go co nieco. Zauważyłam że sporo pierwszych postów zaczęło ukrywać zdjęcia. Tym samym trochę ich wgrałam ponownie. Choć oczywiście jest to w trakcie, więc nie wszystko jest już wgrane. Zakładki są odświeżone. Niestety w zakładce Wymiana nadal nie ma zbyt dużych rarytasów, ale pewnie dlatego że ciężko mi się rozstawać z autografami, a zawsze też mam problem z wybraniem zdjęcia do wywołania. Nigdy to się nie kończy na jednym, a zwykle na 3-4. Dlatego później też ciężko wybrać to które mogę komuś oddać. Bo nie wypada wysłać dwóch identycznych zdjęć do podpisania. A tym samym jeśli zdjęcia są z dedykacją to zazwyczaj i tak chętnego się na niego nie znajdzie. No i koło się toczy. Dlatego zapraszam do przeglądania bloga, zapraszam do zadawania pytań. Także zachęcam do zapoznania się z nową rubryką porównywarka autografów, może komuś przypadnie do gustu. Grafologiem nie jestem, nie znam się na tym ale czasem warto się przyjrzeć podpisom które otrzymujemy. Myślę osobiście że polskie rzadziej zdarzają się podróbki czy wydruki lub sekretarskie, ale nie mówię, że nie ma. Przede wszystkim należy uważać co kupuje się przez aukcje internetowe bo zdarzają się oszuści podrabiający nieumyślnie. Ostatnio miałam problem z czytaniem maili, głównie z braku czasu, a raczej z racji odpoczywania. Możecie zawsze pisać pod postami w komentarzach, chętnie czytam. A komentarze weryfikuje i jeśli uważacie że to bardziej prywatne pytanie czy komentarz, możecie zawsze to podkreślić czy podać maila. Wtedy przeczytam, odpowiem a nie zamieszczę go pod postem. Kiedyś już o tym pisałam że pojedynczego słowa gratuluje nie akceptuje jako komentarz, wysilcie się na coś więcej.
Pozdrawiam i idę ubierać choinkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz