Łączna liczba wyświetleń

sobota, 20 lutego 2016

418. Mirosław Baka

Bardzo się cieszę że nadal odwiedzacie mojego bloga i czytacie moje wypociny. W takim razie jest to dla mnie dodatkowy motor żeby pojawiały się nowe notki. Tym samym voila.
Nie wiem jak to się dzieje, jak tylko zaczynam odkurzać swoje kolekcje i znowu postanawiam wysyłać listy od razu zaczynam dostawać zaległe odpowiedzi. Nie powiem że się nie cieszę, wręcz przeciwnie jest to dla mnie ogromna radość. Tym bardziej, że autograf który wczoraj otrzymałam. jest od wielkiego, fantastycznego aktora jakim jest tadam Mirosław Baka. Znany i ceniony po takich filmach i serialach jak: Radio romans, Obywatel świat, Demony wojny czy chociażby Chłopaki nie płaczą. Fantastyczny aktor teatralny i dubbingowy. Po prostu autograf marzenie, białe zdjęcie, dedykacja, czego chcieć więcej. Naczekałam się, gdyż wysłałam prośbę w grudniu 2014 a odpowiedź dostałam w lutym 2016. Pisałam  na adres teatru w którym aktor występuje.
Zapomniałam dodać, że dołączyłam do koperty kupon IRC (z racji iż nie mieszkam w Polsce nie mam polskich znaczków) i aktor mi go odesłał, miły gest. A oto i zdjęcie:

2 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Dodałem do ulubionych liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie - świetny podpis. Miło, że dostałaś IRC:)

    OdpowiedzUsuń