Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 marca 2013

Przyjaciolki, wielka radosc

Ogromna radosc, wielka niespodzianka, zaledwie w ciagu miesiaca dostalam odpowiedz z planu serialu Przyjaciolki. Wyslalam list 23.02 a odpowiedz dostalam dzisiaj 30.03. Ladny prezent przed wielkanoca.
Co prawda wyslalam 15 zdj a w odpowiedzi dostalam tylko 11 moich zdjec w tym az 9 roznych podpisow, bo niektore sie powtarzaja. I tak na zdjeciach podpisali sie:
Malgosia Socha (2 razy)
Joanna Liszowska (2 razy)
Magdalena Stuzynska (2 razy)
Anita Sokolowska (3 razy)
Leslaw Zurek
Agnieszka Sienkiewicz
Mariusz Zaniewski
Adam Krawczyk
Katarzyna Galica

Juz wiem ze nie dostalam autografu : Bartka Kasprzykowskiego, Gabrieli Oberek (przedszkolanki) i od serialowego narzeczonego Joanny Liszowskiej. Trudno moze innym razem. Dla mnie to ogromny sukces. Zwlaszcza ze na jednym zdjeciu wszystkie przyjaciolki sie podpisaly razem.





Spokojnych swiat zycze czytelnikom mojego bloga.

porównanie z prasy autografu Magdaleny Stużyńskiej


Różnią się te autografy gazetowe od moich otrzymanych, ciężko mi stwierdzić, skrótowo jest napisane nazwisko. Jednakże imię jest bardzo charakterystycznie napisane, zaokrąglone i myślę, że nie jest łatwo sfałszować taki ładny ozdobnikowo podpis.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję. : ))
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrosci tez dzisiaj wyslalam 2 raz moze dostane odpowiedz ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Świetny sukces :) Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na jaki adres pisalaś napisz na fashion.inspiration69@gmail.com Wazne to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :)

    Bardzo zależy mi na odpowiedzi od Ciebie, gdyż jesteś posiadaczką ogromnej kolekcji autografów :D
    Sama nigdy nie wysyłałam prośby o autograf do znanych i lubianych, lecz wiem, że marzy o tym moja koleżanka. Chciałabym jej sprawić wyjątkowy prezent urodzinowy :)
    Z tym wiążą się moje pytania:
    Jak zdobywasz adres? Czy jest to adres email czy zwykły zamieszkania?
    Co powinno być zawarte w takiej prośbie i ile średnio czeka się na odpowiedź?

    Proszę o podzielenie się swoim doświadczeniem :)
    Z niecierpliwością czekam na odpowiedź : robal57@interia.eu
    Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak dużej kolekcji autografów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    wszystko-i-nic-o-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej! Zazdroszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na jaki adres pisalaś napisz na a.janowicz@op.pl Wazne to dla mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. hej gratulacje! A odesłąli Ci te nie podpisane twoje fotki? Proszę o odpowiedz ;-)

    OdpowiedzUsuń