Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Magdalena Różczka

Niestety mimo iż ostatnio usłyszałam że serial Lekarze nie będzie kontynuowany to bardzo się cieszę że udało mi się kupić od pewnej dziewczyny, nie kolekcjonerki, książkę z autografami aktorów tego serialu. Co prawda część tych autografów już posiadam w swojej kolekcji to mimo to na tak fajny akcent książkowy w mojej kolekcji zawsze znajdzie się miejsce. Co prawda kilka stron też nie jest opatrzonych podpisami, kto wie, może zdecyduje się przesłać te strony dalej aby zapełnić podpisami.
Nie pokażę wszystkiego od razu, aby zachęcić Was do powrotu na mojego bloga. A że ostatnio moja skrzynka świeci pustkami to będzie temat na najbliższy tydzień ;-)

Od tej sympatycznej aktorki otrzymałam ponad dwa lata temu podpisy z miłymi dedykacjami. Tym razem autograf na stronie broszury jest miłym dodatkiem do mojej kolekcji.






A tak wyglądały autografy które wcześniej otrzymałam listem

porównanie z prasy

Widać charakterystyczne u Magdaleny podkreślanie nazwiska, choć przy drugim podpisie zabrakło chyba miejsca. Widać także że czasem podpisuje pełne nazwisko, a czasem skrótem. Chyba nie mam wątpliwości czy te autografy są oryginalne może prócz tego z książeczki o Lekarzach jest najbardziej się odróżniający.


3 komentarze:

  1. Moje gratulacje, świetny podpis :) Zapraszam też do mnie na nową zdobycz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Bardzo serdecznie gratuluję. Zastanawiam się nad zmianą miejsca przechowywania moich podpisów. W chwili obecnej moja kolekcja liczy 11 eksponatów. Do tej pory byłem zadowolony z tzw. foliowych koszulek, ale boję się że się przykleją do autografów. Czy Pani coś proponuje? Skąd Pani pozyskuje zdjęcia i pocztówki na których są składane autografy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poswiecilam na autografy albumy znalazłam w sklepie takie jakie mi pasuja do zdjęć i pocztowek. Wiadomo sa większe formaty które trzymam w segregatorze zarówno w koszulkach A4 i A5. Co do zdjęć i pocztowek, to zdjęcia sama wywoluje poprzez wyszukiwanie zdjęć w gogle, następnie zamawiam odbitki przez internet a pocztówki zwykle dostaje od artystow, bo tego raczej nie można inaczej pozyskać. Pozdrawiam

      Usuń